Darmowa wysyłka od 249 złotych!

Reklamacje

Oferowane przez nas produkty są wolne od wad. Jeśli zauważysz, że produkt jest uszkodzony masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Jak wygląda procedura reklamacji?

  • Napisz do nas e-mail ze szczegółami reklamacji – dane identyfikujące Klienta, Nr i datę zamówienia, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane.
  • Odeślij reklamowany produkt wraz z rachunkiem na adres:

    Happy Woman Katarzyna Zajma
    ul. Zuzanny 28
    41-219 Sosnowiec

  • Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji – mamy na to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu

Produkt musi zostać odesłany na Twój koszt, nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, wypełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

W przypadku wystąpienia sporu w związku z przedmiotem reklamacji możesz skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution) pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.